Promotie

De impact en gebruikerservaring bekeken vanuit het perspectief van ondernemers die Piggy Customer Loyalty en Employee Loyalty toepassen.

Samenvatting

Piggy Loyalty is een programma dat gericht is op het bevorderen van klantloyaliteit (Customer Loyalty) en het belonen van consumenten voor hun aankopen. Het programma maakt gebruik van een beloningssysteem waarbij klanten punten verdienen telkens wanneer ze aankopen doen bij deelnemende winkels. Deze punten kunnen vervolgens worden ingewisseld voor kortingen, cadeaubonnen of andere speciale aanbiedingen.

Piggy werkt door klanten in staat te stellen zich aan te melden voor het programma en hun aankopen te koppelen aan hun account. Dit stelt deelnemende winkels in staat om inzicht te krijgen in het koopgedrag van klanten en op basis daarvan gerichte aanbiedingen te doen. Het programma is ontworpen om zowel klanten aan te moedigen herhaaldelijk bij dezelfde winkels te winkelen als winkels te helpen klantrelaties op te bouwen en te behouden.

De nadruk van Piggy Loyalty ligt op het creëren van een win-winsituatie voor zowel klanten als winkels. Klanten profiteren van kortingen en beloningen voor hun trouw, terwijl winkels profiteren van herhaalde klantenaankopen en waardevolle gegevens over het koopgedrag van klanten. Dit programma is een voorbeeld van hoe technologie kan worden ingezet om klant loyalty te vergroten en relaties tussen consumenten en winkels te versterken.

Credits

Client

Piggy B.V.

Camera

Bart van Grieken, Sean Troost

Producer

Sean Troost

Editor

Sean Troost

Information

Begin nu met video

Laten we samen iets compleet nieuws beginnen.

Laten we brainstormen en onze creatieve krachten bundelen om iets unieks te creëren.

Testimonials

Echo's van tevredenheid