HET SUCCES VERHAAL VAN BLUEWAVE

/ Lees over hoe we van concept naar resultaat gingen met Bluewave.

introductie

Om te verbinden en te versterken...

/ Waar we begonnen..

Bluewave, een bedrijf dat zich onderscheidt door zijn sterke focus op recruitment marketing, job marketing & employer branding, stond voor de uitdaging om zijn communicatie en merkpositionering visueel aantrekkelijker te maken. Hoewel het bedrijf al succesvol is in het aantrekken en behouden van klanten, was er behoefte aan een vernieuwde aanpak om zowel de klantenbinding te versterken als nieuw talent aan te trekken.

Doel #1

Klanten aantrekken

Bluewave wilde hun nieuwe en huidige klanten informeren over hun product, hun proces, samenwerking en resultaten.

Doel #2

Ons verhaal vertellen

Bluewave wilde op een vernieuwende manier communiceren met zowel bestaande als potentiële klanten.

Doel #3

Employer Branding

Bluewave wilde hun aantrekkingskracht als werkgever versterken om nieuw talent aan te trekken.

Doel #4

Campagne Content

Bluewave was op zoek naar een service waarbij ze duurzame, professionele campagne content tot hun beschikking hebben.

Doel #1

Customer Cases

/ De klant centraal..

Om de klantgerichtheid en de kwaliteit van hun diensten te benadrukken, heeft Bluewave gekozen voor de ontwikkeling van Customer Case video's, ook wel ambassadeursvideo's of klantverhalen genoemd. Deze video's stellen klanten in staat om hun ervaringen en de klantbeleving die zij ervaren tijdens hun samenwerking met Bluewave te delen.

het proces

Onze workflow &
Samenwerking

/ Concept Ontwikkeling

Om Bluewave's doelen te bereiken, is er samen met KeyFramed een strategisch plan ontwikkeld. Na een reeks meetings en creatieve brainstormsessies kwamen we tot een visie. Deze visie werd uitgewerkt in een concreet conceptplan, gericht op vier kerncomponenten: Customer Case video's, een showreel, Employer Branding video's en campagne content. 

/ Pre Productie

Voorbereiding, planning, gedetailleerde plannen en scripts werden opgesteld voor elke video, met specifieke aandacht voor de behoeften en doelen van Bluewave. Dit omvatte het creëren van een ontspannen en bruikbare sfeer voor interne communicatie.

/ Productie

Opnamedagen op verschillende locaties, waaronder het Bluewave-kantoor, hebben we zowel A-roll (interviews) als B-roll (sfeerbeelden) opgenomen. Deze beelden werden zorgvuldig geselecteerd en gecombineerd om een complete en boeiende verhaallijn te creëren.

/ Post Productie

Met een focus op dynamische montage en krachtige verhaallijnen hebben we de video's samengesteld. Passende achtergrondmuziek en subtiele effecten werden toegevoegd om de emotie en boodschap te versterken. Blijven aanpassen tot beide partijen tevreden zijn!

DOEL 2 & 3

Showreel &
Employer Branding

/ Verschillende manieren van communiceren..

Bluewave wilde op een vernieuwende manier communiceren met zowel bestaande als potentiële klanten. Daarnaast wilden ze hun aantrekkingskracht als werkgever versterken om nieuw talent aan te trekken. Hiervoor besloten we twee soorten video's te ontwikkelen: een showreel en Employer Branding video's.

DOEL #4

Campagne Content

/ Inzetbare content voor alle soorten platformen

Bluewave voert grootschalige campagnes via diverse kanalen en heeft daardoor voortdurend behoefte aan nieuwe content in verschillende vormen en maten. Dit varieert van statische content tot dynamische en/of videoproducties. Elke content wordt op maat gemaakt om aan te sluiten bij de specifieke doelstellingen van de campagnes. Bekijk hieronder enkele voorbeelden van campagnecontent die door KeyFramed zijn geproduceerd.

REVIEW

Wat wij vinden is niet belangrijk maar,
hoe kijkt Bluewave zelf terug op de samenwerking?

/ Absolute aanrader!

Wij hebben de afgelopen maanden samen met Keyframed een serie video-interviews gemaakt met klanten. Keyframed toonde daarin enorm hoge betrokkenheid en bereidheid in het gehele proces, van concept tot aan oplevering. De video's zijn van de hoogste kwaliteit, ze werken met de nieuwste apparatuur wat echt een Netflix waardige productie oplevert. Niet alleen wij maar ook onze klanten die hebben meegewerkt zijn enorm te spreken over het eindresultaat.

En nu?

Het vervolg...

/ Waar we nu zijn.....

Niet alleen voor Bluewave was dit een succes, maar ook voor KeyFramed. Na de succesvolle afronding van dit traject hebben beide organisaties besloten de samenwerking te verlengen. KeyFramed zal ook in de toekomst verantwoordelijk blijven voor het ontwikkelen en produceren van nieuw content materiaal. Beide partijen blijven investeren in hun wederzijdse relatie om ook in de toekomst succesvolle projecten te realiseren.

Geïnteresseerd in een nadere kennismaking?

We nemen graag de tijd om te luisteren naar jouw ideeën, doelen en wensen, zodat we een duidelijk beeld kunnen krijgen van wat je wilt bereiken. Samen kunnen we de perfecte strategie ontwikkelen om jouw boodschap op een krachtige manier over te brengen. 

Contactgegevens

KeyFramed Studio

Rozenstraat 4 8102 ZP RAALTE

Telefoon

+316 83 52 76 34

Email

Info@Keyframed.nl